VAJON VÁLASZT VÁRSZ A FEL NEM ADOTT LEVÉLRE?

 


Fel nem adott levél

Nem vagyok adósa vissza nem jövő perceimnek,
Bármi is a múlt én fel vállalom.
Tisztelem a szabad akaratot,
elfogadom, mit az úr elém rakott,
csak ahhoz nyúlok,amit nekem kiporciózott.
Most újat szeretnék, Istenem,mutass valami mást,
híján van itt az igazság,zárd le ezt a fejezetet.
Mindent megőrzök, mit nekem adtál,
minden megélt továbbra is az enyém,
mégis eltávolodnék kicsit tőlük,
ha engeded ,szeretnék most szabad lenni.
Élményeket várok Tőled most is,mint egykoron.
Tápláld nyugton a lelkemet,kedvességed én kamatostul megadom.
Nincs is már mit veszítenem,felkészülten érnek az események.
Mégis szeretnék-hisz Te is akarod-egy újabb lépést tenni Feléd.
Változás-igen, ismételten ez kell nekem.
S ha nekem nem is hiányzik annyira mindez,
mint amennyire Te kívánod meg,
fejet hajtok alázatosan kérésednek.
Veled új élet lehetősége fogadott,
tudom, hogy a nekem járó juss idővel kiosztatik,
s amit nem adnak majd örömmel,azért fogok élni.
Szalad az idő a fejem fölött,
képtelen vagyok felzárkózni hozzá.
Félek, rettegek,az üresség nagyokat harap belém.
Hirtelen értelmetlennek találom minden cselekedetem,
a tovarohanó élet csak kacag elesettségemen.
Pedig én igyekszem, én törekszem,
le akarom vetkőzni meztelenségem,
szeretni szeretnék, szeretném, ha szeretnének.
Minden fájdalom édes kéj, mit a legszentebb cél nemesít.
Beilleszkedem s beillesztetnem magam az állandósult körülmények közé.
Rettegek , félek.
Nem érkezik válasz fel nem adott leveleimre.
2008.03.15. reggele



ÉS A TÖBBI VERSRE?
HOGYAN ÉRTELMEZZEM ŐKET?
HA VERS: nem tetszik
NEKEM ÍRTAD? Csak versek kedves.
Betűk , sorok, szavak.A szavak két élű fegyverek.
Játszottam a szavakkal az igaz de nem veled.
Ezeket írtad nekem .
Igen, lehet játszani a szavakkal, de a következményekkel már nem számoltál.
Én is válaszokat várok.Egyszerű szavakat amit nem értek félre.
Nyíltan és őszintén.Én már többször megtettem, ezt várom el Tőled is .
Mivel nem válaszolsz bizonyos kérdéseimre, kicsit zavarosak a dolgok.
Azt mondod nős vagy , és boldogan éltek.
Csakhogy a verseid nem erről szólnak.
Kétszer is el akartál menni arról a közösségi oldalról.
Igaz , első alkalommal én kértelek maradj.
Maradtál.Miért ?
Akkor még csak a barátságról szóltak a versek a blogunkon.
Én is csak mint barátot kértelek hogy maradj.
Addig abból állt a kapcsolatunk,
hogy a blogba mind a ketten tettünk néha egy verset vagy idézetet.
Se látogatás az oldalon, se levél.
De aztán megváltozott a versek témája,
volt hogy egy nap többet is feltettél.
A Benkő verseknek bizony sorrendje volt.
A születésnapomra írt vers? Tudom én kértem.
Aznap tettél fel többet is , videót is .
Szimpla barátság?
Kalandot keresel? Hát arra ne számíts.
És másodszor miért maradtál?
Tényleg arra vársz hogy a rendszer töröljön?
Akkor kellene az oldaladra több tiltott dolgot tenned!!!!!!!
Tudom nem kellene álmodoznom .
Ígérem felébredek.De ez sem tetszett mikor megírtam: felébredtem.
Mint a viccben .Ha van rajta sapka az baj, ha nincs az a baj.
Nem elég a szép idézet az automata postán,
ha nem tartod be , minek írtad le oda?
Tény hogy nem ígértél semmit,
de nem is vagy azon hogy csak egy barátot lássak benned.
Mert hiába hogy töröltem a blogunkat
vers és idézet azért van.
Hogy ezt az oldalt elkezdtem, annak köszönhetem amit egyszer mondtál:
Verset írni nem kell , hanem muszáj.
Írj ki mindent magadból a mai nap.
Akkor azt mondtam soha.De most mégis irok.
Nem verset, de amit gondolok leírom.
Elsősorban magam miatt.
Talán így könnyebb lesz a lelkem




AZ UTOLSÓ LEVÉL : KÉRDÉS EGY BARÁTHOZ

KÉRDÉS EGY BARÁTHOZ
2008.05.27. 02:51

Emlékszel még mit kérdeztél amikor először olvastad ?



BARÁT-JÁTÉK KÉRDÉS EGY BARÁTHOZ

Barátom vagy.
Barátom vagy!
Barátom vagy!?
Barátom vagy???
Barátom vagy????

Játék.
Játék?
Játék!?
Játék????
Játék..........

Jó játék volt barátom.
Jó játék volt barátom?
Jó játék volt barátom!
Jó játék volt barátom !?
Jó játék volt barátom??????
Jó játék volt barátom..............

Már nem vagy a barátom.
Már nem vagy a barátom?
Már nem vagy a barátom!
Már nem vagy a barátom!?
Már nem vagy a barátom????
Már nem vagy a barátom...........

Megbántottál.......Barátom.?!
Vagy nem is voltál a barátom!!!!!???


21/02/08 21:12

Ez most is aktuális kérdés.Annyit azért elvártam volna : köszönöm a névnapi üdvözletet.Te még ennyit sem tettél meg !Arról már nem is beszélve hogy a névnapomat elfelejtetted.A régebbi leveleket és az oldalaid ajánlóját lezártam.Az ajánlót csak akkor nyitom meg ha kéred.

Ezen az oldalon ez az utolsó levél amit olvasni lehet.



Egy nőt el lehet dobni, mint egy gyufaskatulyát, mert valaki szenvedélyes, mert ilyen a természete, mert nem tudja egy nőhöz kötni magát, vagy mert magasra tör, mert eszköz számára minden és mindenki. Meg tudom érteni... Aljasság, de van benne valami emberi.De eldobni valakit szórakozottságból, ez több, mint aljasság. Erre nincs bocsánat, mert embertelen.
Márai Sándor


Ezeket a verseket már a blog törlése után írtad mikor a MSN-en leveleztünk.

Álmodtam...
Álmodtam Tenéked
Könny-űző meséket
Gyöngy-síró harmatot
Hab-táncú patakot
Medrében halakat
Csillog, hogy elhalad
Két partján réteket
S rá néző kék eget
Kis bárány-felhőket
Ahogy kergetőztek
Hogyha könnyet sírtak
Virágok kinyíltak
Lágy szelő simogat
Kéket és pirosat
Szorgalmas kis méhek
Gyűjtik ott a mézet
Kis tücsök muzsikál
Napfényben áll a bál
Daloló madarak
Füttye úgy hívogat
Vándor, most útra kelj

Velük dalt énekelj
Kísérje léptedet
Tavasz és kikelet
Vízparton kis fácska
Integet utána
Zöld lombkoronája
Madarak tanyája
Hegyeket ha járod
Kitárul világod
Völgyekben kis patak
Oltja a szomjadat
Folyóvá dagad majd
Tengerig elszalad
Gátat ha nem emelsz
Eláraszt földeket
Hegy, ha útját állja
Völgyekkel átvágja
S egyesül nász-tánccal
Majd az óceánnal
Háborgó tengerek
Jajt-hozó fellegek
Elcsitul haragja

Ha napfény kacagja
Vöröslő orcája
Már az Estét várja
Közelgő csillagok
Fénye már rád ragyog
Énekük neked szól
Szeretetről dalol
Válasszál ki egyet
Ami majd kísérget
Társadul szegődve
Juttok majd előre
Társad és barátod
Földön megtalálod
Szíved dallamára
Felel a hangjára
Megfogja két kezed
Becézi szemedet
S mesél majd Tenéked
Könny-űző meséket

2008.03.02.



JÁTÉK

J átszani véletek

Á rnyteli éjeken

T itkon azt remélni

É n is számítok tán

K özétek lopózván...

2008.03.02.



Vers kedvesemnek

Ma este a legszebb verset szeretném írni neked
Ami méltóképp tükrözi igaz nagy szerelmemet
De bénítja eszemet az óriási távolság
És lefogja kezemet, hogy nem nézhetek rád

Nem nézhetek rád igaz szerelemmel
Nem ölelhetnek forró két kezemmel
Nem suttoghatom: szeretlek
Nem csókolhatom forrón testedet

Szeretném ajkad százszor csókolni
Drága édes karodat vállamon érezni
Szeretném álmodat ébren vigyázni
Drága egyetlenem, így fogok rád várni.
2008.03.02.

Ezt a falra is kiraktad egy megjegyzéssel:tekintsd hozzászólásnak.
Két dal az oldaladon:Szerettél e így , Vágyom egy nő után:üzenet ne értsd félre.


Ezeket már nem csak blogba írtad hanem levélben és az üzenő falra is megkaptam:


Az emberek háromnegyedében él egy költő, aki fiatalon meghal, míg az ember túléli. (Sainte-BEUVE)

(írta nap 13 Április személyes oldalaidon )




Mindig van két lehetőség. Vagy nincs.

(írta nap 2 Április személyes oldalaidon )




A jövő bejelentés nélkül érkezik.

(írta nap 18 Március személyes oldalaidon )



Egry József 1883. március 15-én Zalaújlakon született ő a Balaton festője.

(írta nap 15 Március személyes oldalaidon )


 

Miután rájöttünk, hogy az életnek semmi értelme, nincs más hátra, mint hogy értelmet adjunk neki! (BLAGA)

(írta nap 14 Március személyes oldalaidon ) 





A Nő A Nő, a Nő minő, minő pompás alkotás. Úgy nő a Nő szememben, szívemben, mint csodás látomás.

(írta nap 8 Március személyes oldalaidon ) 




"Igen: élni, míg élünk, Igen: ez a szabály. De mit csináljunk az életünkkel, Ha fáj?" (Élni, míg élünk: Ady)

(írta nap 8 Március személyes oldalaidon )



Deliberandum est diu, statuendum est semel - Latolgatni tízszer kell, dönteni egyszer (Publilius Syrus)

(írta nap 7 Március személyes oldalaidon )


A boldogsághoz elengedhetetlen, hogy az ember hű legyen önmagához. A hűtlenség nem az, hogy hiszünk vagy nem hiszünk valamiben, hanem hogy azt hazudjuk magunknak, hiszünk abban, amiben nem hiszünk. Thomas Paine amerikai író, filozófus

(írta nap 4 Március személyes oldalaidon ) 




Vers kedvesemnek Ma este a legszebb verset szeretném írni neked Ami méltóképp tükrözi igaz nagy szerelmemet De bénítja eszemet az óriási távolság És lefogja kezemet, hogy nem nézhetek rád Nem nézhetek rád igaz szerelemmel Nem ölelhetnek forró két kezemmel Nem suttoghatom: szeretlek Nem csókolhatom forrón testedet Szeretném ajkad százszor csókolni Drága édes karodat vállamon érezni Szeretném álmodat ébren vigyázni Drága egyetlenem, így fogok rád várni.

(írta nap 2 Március személyes oldalaidon )


„Nem katasztrófa, ha nem az történik, amit akarsz." „Minden problémának több tökéletes megoldása is van."

(írta nap 27 Február személyes oldalaidon ) 




Néhány eszkimó arra használja a fridzsidert, hogy ne fagyjon meg az étel.

(írta nap 27 Február személyes oldalaidon ) 



Kinek???????

(írta nap 27 Február személyes oldalaidon ) 




Vigyázz a testedre! Ez az egyetlen hely, ahol élhetsz. (Jim Rohn)

(írta nap 27 Február személyes oldalaidon ) 




"Mikor fogunk már összefogni? Mikor mondunk már egy nagyot, Mi, elnyomottak, összetörtek, Magyarok és nem-magyarok?"

(írta nap 27 Február személyes oldalaidon ) 




Szécsi Pál : Csak egy tánc Csak egy tánc volt, mit tőled kértem én, Azután ment minden könnyedén, Együtt mentünk haza az úton, És a többit nem tudom. Csak egy csók volt, boldog pillanat, Amit loptam kaputok alatt. Többször mondtad: - Itt most búcsúzom. És a többit nem tudom. Nyílt a kapu, ki várt reád? Nem volt az más, csak a mamád. Rád is mordult: - Gyere be, Többé nem engedlek el vele! Csak egy tánc volt, tőled kértem én, De már több kell, maradj az enyém! Meg is kérem a kezed ezúton, És a többit nem tudom. Nyílt a kapu, ki várt reád? Nem volt az más, csak a mamád. Rád is mordult: - Gyere be, Többé nem engedlek el vele! Csak egy tánc volt, tőled kértem én, De már több kell, maradj az enyém! Meg is kérem a kezed ezúton, És a többit nem tudom. És a többit nem tudom.

(írta nap 18 Február személyes oldalaidon )




Komáromi: Vasárnap Annyit megyünk egész héten át, Körülöttünk zajlik a világ. Időnk repül, az óra körbeér, Elsodorhat oly könnyen a szél. A vasárnap az szent dolog, Vasárnap Veled vagyok, Olyan sokat távol vagyok Tőled. Ha meglátom az arcodon, Hogy hiányzom, hogy vársz nagyon, A két karod az otthonom, s nem félek, Már nem félek. Minden este gondolok Rád én, Álmodom, ha rám zuhan az éj. Számolom a múló perceket, Megfogom majd újra a kezed. A vasárnap az... már nem félek. A vasárnap az... s nem félek. Már nem félek!

(írta nap 17 Február személyes oldalaidon )



Benkő Péter : Neked játék, nekem szerelem Neked játék, nekem szerelem, neked a fény és a végtelen. Nekem a hiány, nekem a küzdelem, nekem a bűn és a félelem. Arcul csapott magányunkra rászáradt illúziókkal, kétsornyi hír lett az életem. S ami szép, azt csak képzelem. Neked eső, neked havazás, neked maradt a tisztaság, fehér lepedőn. De záporverte homlokodra jeleket karcolt az idő, mert nagyon fáj, mert üvölteni kéne, mert nem lehet, mert nem lehet, mert amit nem lehet, az az élet, mert lehetetlen az élet, mert nincs igaz. Széttépett imakönyveink között a megtalált nyomornak sohasem lesz vége. Neked játék, neked szerelem, neked a fény és a végtelen. Nekem a hiány, nekem a küzdelem, nekem a bűn és a félelem. Csak tovább roncsol a vágy, az eltévedt boldogság. Kit fáradt vándorként engedtünk be hozzánk, s ránk gyújtotta házunk. De nem, nekem szép így is, nekem szép a volt, s a lesz is, még ha a bűnnel házasságot kötsz is. Hajnali házak csendjét ma még titokban zárjuk, a kulcs halott fémtestként postaládánkba koppan, mint startpisztoly dörren a meneküléshez, mert futni kell, magam, magad ellen, mert a világ máglyát rak egymást ölelő testeink alá, s a gyönyör nedvei a kozmoszba áradnak szét. De itt ez csak per, itt ez csak büntetés. Neked játék, neked szerelem, neked fény, nekem a végtelen A közös bűn, a hiányzó értelem. Mi neked küzdelem, nekem a félelem. Talán egy más korban, egy más létben vége lesz a láznak. De most ami volt, s ami lesz odaadod másnak. Ez most a búcsú és a kezdet is. Ez most fájni fog, még ha tudjuk is


Tatiosz: Maradj Ember! Gyógyító erő a szeretet. Ki teste, ki lelke egészségét köszönheti e csodának, ki teljes emberségét. Orvosság a szeretet minden gondolat ellen, amely lelkedet megzavarja. Változtasd örömmé mások bánatát, s hitté a reményvesztettséget. A csend nem csupán a természet hangja, hanem az ember legbelső szükséglete. A világ körüli utazás is egyetlen lépéssel kezdődik. A tudásnak nem tudás a kezdete. A szeretetnek nincs kezdete, így vége sem lehet. A szeretet örök. Légy, amivé legszebb hajlamaid által válhatsz – de elsősorban maradj ember.

(írta nap 12 Február személyes oldalaidon )


Születésnapodra Bimbó voltál, rózsa lettél Életembe életet leheltél 54 éved fogalom A szeretetet elfogadod Ravaszságod nőies Ne légy hát oly gyerekes! Vidámság a lételemed A fájdalmat rosszul viseled Megláttalak, bimbó voltál Öntöztelek és kinyíltál Virultál a boldogságtól Ezt mind én adtam neked Hiszen késztetett a barátság.

(írta nap 12 Február személyes oldalaidon )



Vidám zaj Számíthatsz rám s én is rád Bízzunk egymásba ez a szabály Olyanok vagyunk, mint a város Zajos, vidám, de mégis magányos

(írta nap 9 Február személyes oldalaidon ) 




Visszavárlak A magány időz most szívem küszöbén Ám ma mégis vággyal ébredtem én Most is könyörért eseng hozzád A bennem megboldogult remény Ne hagyd megszűnni Mert nem tudom leszek-e még Ma estelen futok ábrándok elé Remélve egybeforrt ajkunk tápláló melegét De holnap talán elbotlik a vágyakozás S kialszik fénye, mely vezetne feléd Megküzdenek az érv és az ábrándozás Meghasonlok, s sorsként múlok el én (írta nap 9 Február személyes oldalaidon ) 




„A barátság igazi dicsősége nem az egymás felé kinyújtott kéz, nem a kedves mosoly, nem is a társaság öröme, hanem a lelki-szellemi megvilágosodás, amelyben részed lehet, amikor rádöbbensz, hogy egy embertársad hisz és bízik benned!” Ralph Waldo EmerAnimációs hozzászólás megtekintése

(írta nap 2 Február személyes oldalaidon ) 




Dj Páz : Szombat esti láz Vár rád, vár rád a szombat esti láz... Vár rád, vár rád a szombat esti láz... Vár rád sok éjszaka csillogó holdfény, tenger Szíved megdobban gyere tudod hogy ez kell Vakító fények közt mindenki táncol Érzed már a ritmus szinte magához láncol!! Eltelt a hét most valami más vár Izzik a vérem mert nekem ez jár Lent a klubban vár sok barát rám Gyere most te is hát csatlakozz hozzám! Mindenki látja, mindenki rázza A Dj épp a kedvencemet játssza Kezek a fej fölött jobbra és balra Mozgasd a csípőd gyere ne hagyd abba! Vár rád sok éjszaka... 2x Tele a tánctér, úgy hív a ritmus, Megfertőz téged hidd el ez a vírus, Az emberek mozognak az utcán, Az egész világ táncol a föld hátán. Mindenki látja, mindenki rázza Belebetegedtem a szombat esti lázba Tele a diszkó mind itt van ki számít, Vigyázz a lánnyal mert lehet hogy csak ámít!

(írta nap 1 Február személyes oldalaidon ) 




Köszönöm K i lenne oly bátor, merész Ö lembe hajtaná pihe fejét? S étálnak perceim, vagy szaladnak Z ene él e testben, halhatatlan Ö rökkön - örökké, soha el nem múlón N em vész el a hang a mennyei úton Ö zönvíz is jöhet, vagy akár tűzeső M indig egy pár marad a férfi s nő

(írta nap 29 Január személyes oldalaidon )